pondělí 20. října 2014

Přečteno - ZÁŘÍ 2014



V poslední době hodně ujíždím na knížkách od Hany Marie Körnerové, ale toho jste si již určitě všimli, pokud sledujete můj blog:). Ještě mě čeká Pán hor 6 a sérii mám hotovou. Na internetu jsem si vyhledala, že mi chybí ještě docela dost knih od této české spisovatelky. Takže postupem času ji u mě určitě ještě zahlédnete:). 

V ringu - největší překvapení tohoto měsíce. Přiznám se, že jsem nečetla anotaci a nevěděla jsem do jakého žánru kniha patří. Viděla jsem, že si ji hodně lidí na internetu chválilo a že je na obálce boxer. Box mám ráda, tak jsem neváhala. Začala jsem číst a ejhle, erotický román. Vau. I když zrovna tyhle knihy nevyhledávám, musím říct, že ano není to tak špatné. V ringu jsem přečetla během dvou večerů a v knihovně mám rezervované další dva díly. Proč ne, když si chcete oddychnout a jen se zasnít, nepřemýšlet.... 

Na život a na smrt. Když bych měla napsat jedno jediné slovo, které mě vystihuje celý příběh - zvolila bych KAMARÁDSTVÍ. Je to vážně dobrý historický román, kterému nechybí absolutně nic.


Obálky
Zahraniční versus české
(která se vám nejvíc líbí?)





2 komentáře:

  1. Já si to V ringu musím také konečně přečíst :D Na erotické romány nejsem, vlastně jsem četla jen FSoG a to z čiré zvědavosti a nějak mě to neinspirovalo k dalšímu pokračování napříč tímto žánrem. Ale tuhle knížku chválí snad opravdu každý :) Takže bych nerada o něco přišla.

    OdpovědětVymazat
  2. Na život a na smrt má veľmi peknú obálku :) ako prvá ma z týchto kníh zaujala

    OdpovědětVymazat