sobota 13. září 2014

Přečteno - SRPEN 2014


Za srpen jsem přečetla celkem 5 knih, na obrázku chybí Pán hor 3. Musela jsem knihu vrátit do knihovny, proto není na fotce. Tak alespoň tak: 



Recenze naleznete zde: 

Sport a jóga
Odvlečená
Šibeniční vrch


Nejzvědavější jsem byla na Asylum, protože bylo na knihu hodně reklamy a mnoho lidí se nemohlo dočkat až konečně vyjde. Ano, moje očekávání bylo vysoké. Příběh doprovázejí fotografie a ty jsou vážně skvělé. 


Asylum

Jen u jedné fotografie mě překvapilo, že u této fotky se popis podstatně lišil. Posuďte sami:

Viděl na ní vyrovnanou řadu zdravotních sester v čistých zástěrách a obličejových rouškách a ředitele s brýlemi, jenž stál v bílém plášti přesně uprostřed. Každá sestra hleděla přímo do objektivu s výjimkou ženy úplně vpravo. Její hlava v nepřirozeném úhlu nakláněla na stranu, jako kdyby jí těsně před focením zlomili vaz.

Co na to říct? OMG...

Jinak se mi příběh líbil a ta obálka:) Bylo tam dost napětí a těším se na pokračování...

OBÁLKY
Zahraniční versus české
(jaká obálka vás nejvíc učarovala?)

Mě určitě okouzlilo Asylum.







3 komentáře:

  1. Ani jednu jsem nečetla, na Asylum se ani nechystám, moc mě to neláká. :) Ale zaujala mě ta jóga, tak se mrknu na tvou recenzi. Docela by se mi nějaká podobná kniha hodila.

    OdpovědětVymazat
  2. Asylum bych si také ráda přečetla, ale zatím jsem se neodvážila. Jsem trochu srabík :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebuď, zas tak strašidelné to rozhodně není:)

      Vymazat