sobota 10. srpna 2013

Jennifer Probstová - Manželská smlouva

Manželská smlouva, nebo spíš manželský obchod? Která svobodná žena bez peněz by odolala této nabídce? Hrdinka románu si může vzít krásného bohatého muže. Z lásky? Ne chce jen jeho peníze, ze začátku...

"Přátelé z dětství a teď z nich budou manželé?" Alexina rodina neskrývá počáteční nadšení, když jim Alexa s Nickem oznamují svatbu. "Už za týden, nechcete obřad ještě odložit?" Otec má samozřejmě strach, kde na svatbu vezmou peníze, a nikdo netuší, co za rychlým obřadem stojí.

Alexa má výčitky, měla svým rodičům představit skutečnou lásku, a ne kvůli nim tak lhát. Kdyby jen tušili, že uzavřela manželskou smlouvu, aby zachránila jejich dům, nikdy by jí to neodpustili. A co k tomu vede Nicka? Bohatého muže, který je se svým životem spokojený? Který si chtěl jen užívat života a nikdy neplánoval mít rodinu? Strýc měl infarkt a v závěti mu zanechá rodinný podnik a peníze, ale pod jednou podmínkou. Nick se musí co nejdříve oženit a manželství musí trvat nejméně rok.

Toto jsou důvody svatby, žádná láska a potěšení. Oba mají důvody, proč sňatek uzavřít, a pomáhá jim, že se spolu znají od malička. Alexu by nikdy nenapadlo, že si jednou vezme bratra své nejlepší kamarádky. Jak spolu dokáží vydržet celý rok, když ji ponižoval v dětství a zlomil jí srdce? Oba se bojí, co jim rok v manželství přinese, a proto si stanoví podmínky. Nickovy podmínky se zdají přijatelné, ale Alexa ho překvapí. Během manželství se nesmí podvádět a Nick se musí účastnit rodinných oslav. Všichni musí věřit, že se milují a že spolu plánují budoucnost. 


Zvládnou žít společně v jednom domě celý rok, když spolu nedokážou vydržet v jedné místnosti? 

"Kdysi jsi mi řekl, že jsem tlustá."
"Neřekl."
"Ale ano, řekl. Když mi bylo čtrnáct, dobíral sis mě, že se zakulacuju na nesprávných místech."
"Krucinál, ženská, myslel jsem tvoje prsa. Byl jsem nafoukaný puberťák, který tě chtěl trochu potrápit. Vždycky jsi byla krásná."
Rozhostilo se ticho.
Zvedla hlavu od práce a a otevřela ústa. Celá léta, co Nicka Ryana znala, si ji dobíral, mučil a urážel.
Nikdy jí neřekl, že je krásná.


Alexa i Nick mi byli sympatičtí a když jsem se blížila ke konci knihy, bylo mi docela smutno. Možná proto, že bych uvítala silnější knihu a měla jsem ji přečtenou hodně rychle. Nemohla jsem knihu odložit, dokud se nedozvím, jak to s hlavními hrdiny dopadne. Příběh není jen o erotice a lásce, je taky plný humoru. 

Kdo od Manželské smlouvy očekává příjemnou oddechovou četbu a rád čte tento žánr, určitě nebude zklamán. Spisovatelka dokázala barvitě popsat erotické pasáže a nebyly přehnané, což oceňuji.

Jennifer Probstová není jen autorka románů, ale snaží se podporovat svou neteř ve psaní. Napsaly společně knihu pro děti s názvem Buffy and The Carott. Manželská smlouva je první díl erotické série (dále The Marriage Trap a The Marriage Mistake, The Marriage Merger).


Žádné komentáře:

Okomentovat