sobota 10. srpna 2013

A.J. Molloy - Jmenuji se X

Na pultech obchodů se objevila další kniha s erotickou tematikou, tentokrát ale má i děj, a to velice zajímavý. Příběh je v italské Neapoli, která je zahalená mnoha tajemstvími. Město je plné mafiánů a má dlouhou historii. Jak v takovém městě obstojí láska?

Americká studentka Alex se vydá do Neapole, nejen kvůli diplomové práci na téma italská mafie. V kavárně, kde je s kamarádkou Jess, potkává poprvé italského lorda Marka. Alex z něho nemůže spustit oči, doslova jí učaroval. Tím, že Mark zaplatí jejich účet a zmizí, jim zabrání, aby mu poděkovaly. 

Jess ví, kde Mark bydlí, a tak tam posílá Alex, pod záminkou rozhovoru na téma charita. Mark totiž finančně přispívá charitě, která pomáhá obětem mafie. Alex se vydává do jeho paláce a nechá se směle ohlásit jako dívka z Caffe Gambrinus. Mark ji přijme a chová se velice zdvořile. Zato Alex plácá nesmysly a je nervózní. Jejich první setkání nedopadá zrovna nejlépe, hlavně po tom, co se Mark ptá na Jess.

Alex se na něho snaží zapomenout, ale marně. Jednoho večera se vrací domů nebezpečnou uličkou a přepadne ji parta kluků. Naštěstí ji zachrání Markovi muži, nechal ji sledovat. Setkávají se znovu a tentokrát to dopadá dobře. Pozve ji na oběd a tam jí řekne, že se mu líbí a minule lhal. Chtěl ji ochránit před sebou, protože skrývá nejedno tajemství... Jeho tajemství je ale pro dívku šokující a může s ním být jen za jeho podmínek. Jak to bude s nimi dál? Budou spolu a zvládnou veškeré překážky? 

Tohle si myslí? Že to bylo jen náhlé vzplanutí a sexuální vášeň? Že tohle mezi námi je? Jen přelétavé poblouznění, co se do příštího týdne vypaří?
Vytuší, že jsem rozrušená.
"Alex, jen bych ti rád něco prozradil, než pojedeme dál."
"A o co jde?"
"Jestli jsi..." Uhne pohledem. "Připravená." Protože pokud s tím vztahem chceš pokračovat, jsou tu jisté věci..." Opět na mě zaměří modré oči. "Jisté věci, o kterých bys měla vědět."


Knihu jsem začala bez nějakého očekávání, i když malé obavy mě neminuly. Doufala jsem, že to nebude tak jednoduché oddechové čtení, jako jiné erotické romány. Naštěstí u mě kniha obstála a má u mě 4 hvězdičky z pěti. Mělo to děj, příběh, a knihu jsem zhltla během dvou dní. 

Myslím, že kdo četl jiné romány tohoto typu, neubrání se srovnávání. Doporučuji těm, kteří mají rádi romantické příběhy, dobrodružství, sex. Obsahuje navíc i trochu té historie a popis Itálie, což se mi líbilo. Autorka napsala Jmenuji se X čtivě, námět je také zajímavý. 

Žádné komentáře:

Okomentovat